Nokia sa svojim nedavno predstavljenom softverskom platformom Asha i mobilnim uređajem Asha 501 po cijeni od 99 dolara cilja na masovna tržišta u zemljama u razvoju, piše ZDNet. Asha je u biti obnovljena verzija operativnog sustava Series 40, koji developerima omogućuje da na mobitelima srednje klase razviju aplikacije poput onih na pametnim telefonima.
Katyayan Gupta, analitičar indijske podružnice istraživačke tvrtke Forrester, rekao je kako Nokia želi privući pozornost kupaca u zemljama kao što su Indija i Indonezija, gdje većina vlasnika mobitela još uvijek koristi uređaje s crno-bijelim ekranima. Gupta procjenjuje da 9 do 12 posto indijskih korisnika posjeduje pametne telefone, dok većina posjeduje jeftine uređaje ili ih uopće ne posjeduje. Smatra da Asha 501 ima šanse za uspjeh.
- Ovaj mobitel odgovara na potrebe onih koji si ne mogu priuštiti pravi smartphone - rekao je Gupta.
>> Nokia u Barceloni predstavila četiri nova mobitela